تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

ارائه دهنده مطالب علمی در زمینه تمامی رشته های دانشگاهی بهمراه مطالب سرگرم کننده و مفید


دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

آمار بازدید سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 135
  • بازدید دیروز : 508
  • بازدید کل : 1914704

«نه» گفتن به ‌رژیم غذایی سخت


«نه» گفتن به ‌رژیم غذایی سخت

 

کاهش وزن, رژیم کاهش وزن

اگر از دست رژیم‌های غذایی مختلف خسته شده‌اید، اگر خوردن مداوم آب، حذف کامل کربوهیدرات‌ها یا چربی‌ها و امثال اینها شما را درمانده کرده و مراجعه به پزشک‌های متفاوت تغذیه نتوانسته به کاهش وزن شما کمک کند، شاید راه‌هایی که اینجا معرفی می‌کنیم، شما را به خواسته‌تان برساند؛ چراکه با راهکارهای ساده هم می‌توانید از شر اضافه‌ وزن‌تان خلاص شوید.

 

علاوه بر این، گاه مراجعه به افراد غیرمتخصص و ناکارآمد و دستورهای غیراصولی آنها یا رژیم‌های خودسرانه‌ای که افراد برای خود و اغلب با نظر اطرافیان تجویز می‌کنند، ممکن است مشکلاتی از نظر جسمی و روحی برای‌شان ایجاد کند که گاه تبعات سنگینی دارند.

 

از بهترین راهکارهایی که معمولا متخصصان تغذیه به افراد چاق و دارای اضافه‌وزن توصیه می‌کنند، آهسته غذا خوردن است که موجب کم‌خوری و جلوگیری از پرخوری می‌شود. استفاده از تایمر هنگام صرف غذا و مشخص‌کردن زمان مورد نظر برای غذا‌خوردن راهکاری است که به افزایش زمان صرف غذا کمک می‌کند. به‌کارگیری مداوم این روش به ترشح هورمون‌هایی کمک می‌کند که پیام‌آور سیری برای مغز هستند. آهسته غذا‌خوردن فرصت بیشتری به شما می‌دهد که از طعم غذا لذت ببرید و مزه آن را همان‌طور که هست احساس کنید. در صورتی که سریع غذا‌خوردن احساس سیری را به تاخیر می‌اندازد و فرد با ولع بیشتری مواد غذایی را مصرف می‌کند.

 

بخوابید و لاغر شوید
محققان دانشگاه میشیگان در بررسی‌های خود نشان دادند خوابیدن برای کاهش وزن مفید است. به گفته آنها، تنها یک ساعت خواب اضافی در شب به مدت یک سال در فردی که روزانه 2500 کالری مصرف کرده باعث کاهش وزن شش کیلوگرمی می‌شود. این مساله 6 درصد کاهش کالری ناشی از مصرف بی‌رویه مواد غذایی را به همراه دارد و در واقع خواب، جایگزین فعالیت‌های اضافی می‌شود. در این میان، بی‌خوابی اشتها را بالا می‌برد و باعث زیاده‌روی در غذاخوردن می‌شود.

 

تا می‌توانید سبزی بخورید
به جای این‌که تنها یک وعده از غذا همراه سبزی میل شود، بهتر است انواعی از سبزیجات به طور مداوم با غذا خورده شود. شاید فکر کنید این کار باعث پرخوری می‌شود ولی در واقع، مصرف انواع سبزیجات در وعده‌های مختلف غذایی کاهش وزن را موثرتر می‌کند. سبزیجات حاوی آب و فیبر هستند و در نتیجه با کالری کمی که دارند زودتر احساس سیری در شما ایجاد می‌کنند. نکته‌ای که حین مصرف سبزیجات باید رعایت کرد، اضافه‌نکردن سس‌های چرب به این ترکیب سالم است. از ترکیب ماست و آبلیمو به‌عنوان جایگزین لذیذی برای سس‌های مایونز استفاده کنید.

 

سوپ، پیش‌غذایی سالم
سوپ گزینه بی‌نظیری است که هم پیش‌غذای معروفی است و هم خود غذایی کامل به شمار می‌رود. خوردن مقداری سوپ گوشت و سبزیجات پیش از شروع غذا حجم خوراک شما را کاهش می‌دهد و به احساس سیری کمک می‌کند. سوپ خامه‌ای به دلیل چربی زیادی که دارد برای افراد چاق که قصد کاهش وزن دارند، توصیه نمی‌شود.

 

حبوبات پای ثابت غذاها
مصرف غلات کامل در رژیم غذایی یکی از راهکارهای کاهش وزن محسوب می‌شود. غلات کامل برنج قهوه‌ای، جو و گندم را شامل می‌شود. کربوهیدرات‌های سالم در بسیاری از فرآورده‌های غذایی مانند خمیر پیتزا، کلوچه و ماکارونی یافت می‌شود.

 

پیتزای سبزیجات
عده‌ای تصور می‌کنند خوردن پیتزا با رژیم غذایی سالم مغایر است، ولی خوشحال باشید، چون حتی شمایی هم که به اضافه‌وزن و چاقی مبتلایید می‌توانید لذت خوردن پیتزا را بارها تجربه کنید. استفاده از انواع سبزیجات به جای گوشت در پیتزا در هر وعده حدود صد کالری جایگزین می‌کند. یکی از ترکیبات اصلی پیتزا که باید خیلی با احتیاط مصرف شود، پنیر پیتزاست. افراد بهتر است از مقدار پنیر کمتر و نیز پنیر پیتزای کم‌چرب استفاده کنند. خمیر نازک‌تر و تهیه‌شده از گندم کامل از دیگر گزینه‌هایی است که می‌توان در تهیه پیتزای سالم مد نظر قرار داد.

 

نوشیدنی‌های شیرین ممنوع
اگر قصد لاغری دارید، مصرف نوشابه را فراموش کنید. با این کار مانع جذب 10 قاشق چای‌خوری شکر در بدن‌تان شده‌اید. آب، آبمیوه طبیعی یا افزودن عرق نعنا به آب بهترین جایگزین برای نوشابه به شمار می‌رود. محققان بر این باورند شکر مایعی که در نوشابه و سایر خوراکی‌های شیرین وجود دارد، مانع ارسال پیام سیری به مغز می‌شود و فرد همچنان به غذاخوردن ادامه می‌دهد. افرادی که عادت به مصرف نوشابه و نوشیدنی‌های شیرین دارند طی چهار هفته حدود یک کیلوگرم وزن اضافه می‌کنند.

 

در انتخاب لیوان دقت کنید
اگر قصد لاغرشدن دارید، برای نوشیدن آبمیوه به جای لیوان کوتاه و دهان‌گشاد از لیوانی بلند و باریک استفاده کنید. این کار 25 تا 30 درصد مقدار نوشیدنی مصرفی را کاهش می‌دهد.

 

چای سبز در اولویت
یافته‌ها حاکی از آن است که چای سبز سوخت‌وساز بدن را تقویت می‌کند و از طریق مواد شیمیایی موجود، باعث تشدید روند کاهش وزن می‌شود. در واقع، چای سبز یک نوشیدنی سالم همراه با کالری اندک است که متخصصان تغذیه همواره به افرادی که قصد لاغری دارند، توصیه می‌کنند.

 

حرکات یوگا و کم‌خوری
مطالعاتی که در انجمن دیابت آمریکا انجام شده نشان می‌دهد زنانی که حرکات یوگا انجام می‌دهند در کاهش وزن موفق‌ترند. محققان معتقدند یوگا هوشیاری افراد را بالاتر می‌برد و در نتیجه به بدن خود توجه بیشتری دارند و مراقب غذاخوردن خود هستند و راحت‌تر می‌توانند به کم‌خوری روی بیاورند.

 

غذاهای خانگی
اغلب افرادی که در کاهش وزن موفق‌تر بوده‌اند، بیشتر از غذاهای خانگی استفاده کرده‌اند. حجم و چربی غذاهای خانگی معمولا بیشتر تحت کنترل افراد است و از این رو افراد در کاهش وزن موفق‌تر عمل می‌کنند.

 

کاهش وزن, رژیم کاهش وزن

 

سریع غذا نخورید
متخصصان تغذیه همیشه توصیه می‌کنند همه باید سرعت غذاخوردن خود را کنترل و بین لقمه‌های غذا مکث کنند. برای عادت به این کار بهتر است بین هر لقمه‌ای که می‌خوریم قاشق و چنگال را کنار ظرف غذا قرار بدهیم و مراحل جویدن غذا را کامل انجام بدهیم و سپس لقمه بعد را به دهان بگذاریم.

 

آدامس نعنایی بجوید
معمولا احتمال خرده‌خوری بین کار، تماشای تلویزیون، حضور در مهمانی و کار با رایانه و اینترنت افزایش می‌یابد و همین مساله احتمال اضافه‌وزن را بالا می‌برد. ولی بررسی‌ها نشان می‌دهد جویدن آدامس بدون قند بر ولع آدمی برای خوردن غلبه می‌کند.

 

ظرف کوچک انتخاب کنید
مطالعات بیانگر آن است که ظروف بزرگ‌تر باعث می‌شود افراد غذای بیشتری بخورند، بنابراین محققان بر این باورند که انتخاب ظروف کوچک‌تر به کاهش وزن بیشتر کمک می‌کند. بهترین گزینه، قرار دادن بشقاب سالاد به عنوان بشقاب غذاخوری است. از این طریق می‌توانید بین 100 تا 200 کالری در روز ذخیره کنید که باعث کاهش وزن پنج تا ده کیلوگرم در سال می‌شود.

 

حجم غذای در اختیار شما
کسانی که لاغر هستند کنترل خوبی روی مقدار غذای مصرفی خود دارند و همیشه تعادل را در میزان مواد خوراکی رعایت می‌کنند. برداشتن ظرف سرو غذا یا دیس برنج از سر میز هنگام غذاخوردن به شما کمک می‌کند تا فقط به مقدار غذای داخل بشقاب اکتفا و از پرخوری خودداری کنید.

 

قانون 80 به 20
ساکنان اوکیناوای ژاپن قانونی دارند که معمولا طبق آن عمل می‌کنند به طوری که وقتی 80 درصد احساس سیری می‌کنند دست از خوردن می‌کشند، اما در مقابل، آمریکایی‌ها تا جایی که بتوانند غذا می‌خورند. ژاپنی‌ها ظرف غذا را 20 درصد کمتر پر می‌کنند. این امر به کم خوردن و به مرور کاهش وزن کمک می‌کند.

 

سس گوجه‌فرنگی جایگزینی مناسب
اگر هنگام صرف سالاد و پیتزا علاقه‌مند به ریختن سس مایونز روی آن هستید، بهتر است کمی سلیقه خود را تغییر دهید و از سس گوجه‌فرنگی استفاده کنید. سس گوجه کالری و چربی کمتری نسبت به سس سفید دارد و برای افرادی که تصمیم دارند لاغر شوند مناسب‌ترین گزینه به شمار می‌رود.

 

سوزاندن کالری روزانه
حتی اگر تغییری در عادات غذایی خود ایجاد نمی‌کنید، می‌توانید با انجام برخی راهکارها روزانه صد کالری بسوزانید تا از این طریق بتوانید سالانه پنج کیلوگرم وزن کم کنید. البته مقدار کالری از دست رفته به وزن فرد و فعالیت‌های انجام‌شده بستگی دارد. با 20 دقیقه راه‌رفتن، 30 دقیقه کار منزل و 10 دقیقه آهسته دویدن می‌توانید در روز 100 کالری از دست دهید. مطمئن باشید با همین تغییرات کوچک و بظاهر پیش‌پا افتاده می‌توانید در مدتی نه‌چندان طولانی به طور قابل توجهی وزن کم کنید.
منبع:jamejamonline.ir

  انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 278
دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

دانلود فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا دانلود فایل های کامل نقشه ی طرح تابلو فرش های دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا   تنها سایت ارائه دهنده فایل نقشه ی طرح های تابلو فرش (قیمت نقشه ها حداقل از 50 هزار تومان تا چندین میلیون تومان در بازار با توجه به ... ...

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت  راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه،راه آهن و باند فرودگاه سال1403: -تهیه اتوماتیک و خودکار متره و برآورد،صورت وضعیت در کمترین زمان فقط با وارد کردن شماره آیتم -تهیه ریز متره -تهیه خلاصه متره -تهیه خلاصه فصول -تهیه برگه های مالی و مالی کل -اعمال اتوماتیک ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم  اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

کتاب صوتی بسیار مفید    #روانشناسی_تصویر_ذهنی    اثر: #ماکسول_مالتز   ترجمه: مهدی قراچه داغی    کیفیت اجرا: خیلی خوب  ... ...

سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول)

سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول)

  عنوان مبحث: سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول) همراه با پاسخ شامل: 9 جلسه تعداد صفحات: 11 سوالات و جواب ها بصورت تایپ شده با فونت استاندارد می باشد که قابلیت سرچ در زمان آزمون را دارد   سوالات ترم جدید همراه با پاسخ برای نمره 19 به بالا   فرمت: pdf ... ...

پاورپوینت کامل فصل سوم ریاضی چهارم ضرب و تقسیم(همراه با حل تمارین)

پاورپوینت کامل فصل سوم ریاضی چهارم ضرب و تقسیم(همراه با حل تمارین)

پاورپوینت کامل فصل سوم ریاضی چهارم ضرب و تقسیم(همراه با حل تمارین) این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx در 68 اسلاید آماده و قابل ارایه می باشد. در صورت شخصی سازی میتونین به واتس آپ شماره ای که زیر درج شده پیام بدین واستون اوکی میکنیم   مزایای استفاده از ... ...

دانلود کتاب صوتی واپسین گفتار اسپالدینگ

دانلود کتاب صوتی واپسین گفتار اسپالدینگ

کتاب صوتی  کتاب_واپسین_گفتار ( یا عالم اوراسینا) ازاسپالدینگ_نویسنده_کتاب_معبدسکوت ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی از سکس تا فراآگاهی

دانلود رایگان کتاب صوتی از سکس تا فراآگاهی

سکس آنان كه با سكس مخالف هستند زودتر به انزال می‌رسند، زیرا ذهن منقبض آنان عجله دارد تا از شر آن خلاص شود. پژوهش‌های معاصر چیزهای بسیار تعجب‌آوری را می‌گویند، حقایق شگفت‌آور. برای نخستین بار، مسترز و جانسون Masters and Johnson در مورد آمیزش عمیق جنسی مطالعه علمی ‌انجام ... ...

کیس اختلال دوقطبی - مصاحبه با بیمار دو قطبی  - نمونه مصاحبه با بیمار دوقطبی

کیس اختلال دوقطبی - مصاحبه با بیمار دو قطبی - نمونه مصاحبه با بیمار دوقطبی

تعداد صفحات: 11 نوع فایل: WORD   + فایل هدیه: نمونه مصاحبه تشخیصی افسردگی و اعتیاد (8صفحه)   فهرست مطالب: شرح حال (مشخصات، علت ارجاع، شکایت عمده، مشکلات موجود و ...) معاینه وضعیت روانی تشخیص مصاحبه   بخشی از متن فایل: م: خوابت چطوره؟ ب: زیاد خوب نیست، اگار ... ...

پاورپوینت کیست هموراژیک تخمدان و درمان آن

پاورپوینت کیست هموراژیک تخمدان و درمان آن

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت کیست هموراژیک تخمدان و درمان آن فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 27پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهکیست تخمدان هموراژیک چیستانواع کیست هموراژیککیست‌های فولیکولارکیست‌های لوتئالعلائم کیست هموراژیک علت کیست هموراژیک عوارض کیست ... ...

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt شامل 4 فایل پاورپوینت سلول های بنیادین به زبان ساده: 1. 33 اسلاید: تاریخچه سلول های بنیادی / تعریف سلول های بنیادی / ویژگی های سلول های بنیادی / گونه های سلول بنیادی / انواع سلول ... ...

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

عنوان پاورپوینت: پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 26   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسی   فونت ... ...

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf Solutions Manual for Design and Analysis of Experiments – 8th حل تمرین های کتاب طراحی و تحلیل آزمایش ویرایش 8 فصل های 2 تا 15 814 صفحه pdf ... ...

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

جزوه امور مالی و حقوق عمومی و دولتی با دیدگاه کاربردی در دفاتر اسناد رسمی آماده برای دانلود مشخصات استاد: سید علیرضا طباطبایی بافقی سردفتر اسناد رسمی 3 یزد و عضو جامعه سردفتران استان یزد تعداد صفحات: 143 فرمت: پی دی اف PDF حجم: 3 مگابایت کیفیت: عالی نوع جزوه (تایپی ... ...

پاورپوینت درس هجدهم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم تعیین نوع کسب و کار

پاورپوینت درس هجدهم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم تعیین نوع کسب و کار

                نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 12 اسلاید   قسمتی از متن پاورپوینت: بخش 18 تعیین نوع کسب و کار کسب و کاربه تمامی فعالیت های تولیدی، خدماتی، خرید و فروش کالا ها با هدف سودآوری، کسب و کار گویند. فروش و انتقال کالا ها و ... ...

پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی دوازدهم

پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی دوازدهم

عنوان پاورپوینت درسی : دانلود پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی پایه دوازدهم   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 27   شامل: متن درس و شعر، معنای روان متن درس و شعر، معنای واژگان مهم، آرایه ها، کارگاه متن پژوهی همراه با جواب، قلمرو زبانی، قلمرو ... ...

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

نوع فایل: power point فرمت فایل: pptx قابل ویرایش تعداد اسلایدها:‌ 43 اسلاید   تصویری از پاورپوینت: این پاورپوینت آموزشی، جذاب، قابل ویرایش، کاملا منطبق با کتب درسی و با تعداد اسلاید ذکر شده تهیه و تنظیم شده است. با بکارگیری نمودار ها ، تصاویر جالب و جذاب و دسته ... ...

مجموعه اسکیس معماری از بناهای ایرانی

مجموعه اسکیس معماری از بناهای ایرانی

مجموعه "اسکیس معماری از بناهای ایرانی"    این مجموعه شامل 225 تصویر اسکیس و کروکی معماری از بناهای مختلف ایرانی می باشد.   ... ...

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

  عنوان پاورپوینت: پاورپوینت سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه درس 10 قرآن پایه هشتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایش   تعداد اسلاید: 26       پوشش کامل درس (جلسه اول و دوم) به همراه صوت آیات   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین ... ...

دانلود جزوه الاستیسیته اصغری شریف

دانلود جزوه الاستیسیته اصغری شریف

جزوه معتبر درس الاستیسیته آماده برای دانلود مشخصات دانشگاه: صنعتی شریف استاد: دکتر محسن اصغری تعداد صفحات: 90 فرمت: پی دی اف PDF کیفیت: خوب حجم: 20.6 مگابایت نوع جزوه (تایپی یا دست نویس): دست نویس ... ...

راهنمای جامع زلزله

راهنمای جامع زلزله

با این راهنمای جامع، به دنیای پیچیده زلزله قدم بگذارید، علل، وقوع، و اثرات آن را بشناسید، با روش های آمادگی قبل از زلزله و اقدامات لازم در حین و بعد از آن آشنا شوید و با ارتقای آگاهی خود، جان خود و عزیزانتان را در برابر این بلای طبیعی نجات دهید!   زلزله، یکی از ... ...

دریافت فایل : راهنمای جامع زلزله
راهنمای جامع نواختن نی: گامی بلند در مسیر نواختن نغمه‌های دلنشین!

راهنمای جامع نواختن نی: گامی بلند در مسیر نواختن نغمه‌های دلنشین!

با این راهنمای جامع، به دنیای شگفت‌انگیز نواختن نی قدم بگذارید، با اصول و مبانی این ساز باستانی آشنا شوید و با به کارگیری صبر، تمرین و ممارست، نغمه‌های دلنشین و روح‌نواز را بر لبان خود جاری کنید!   نی، یکی از قدیمی‌ترین سازهای بادی جهان است که از هزاران سال پیش در ... ...

راهنمای جامع خوانندگی و سلفژ

راهنمای جامع خوانندگی و سلفژ

با این راهنمای جامع، به دنیای شگفت‌انگیز خوانندگی و سلفژ قدم بگذارید، تکنیک‌های آواز را بیاموزید، صدایتان را پرورش دهید و با تسلط بر فنون خوانندگی، به خواننده‌ای ماهر و توانمند تبدیل شوید!   خوانندگی و سلفژ، هنری ظریف و دلنشین است که نیازمند تسلط بر تکنیک‌های مختلف آواز ... ...

راهنمای جامع طراحی ماشین الکترونیکی

راهنمای جامع طراحی ماشین الکترونیکی

با این راهنمای جامع، به دنیای شگفت‌انگیز طراحی ماشین‌های الکترونیکی قدم بگذارید، با اصول و مبانی طراحی این ماشین‌های هوشمند آشنا شوید و با به کارگیری دانش و خلاقیت خود، ماشین‌هایی بسازید که زندگی را آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کنند!   ماشین‌های الکترونیکی، نوعی از ماشین‌ها ... ...

راهنمای جامع گیتار: گامی بلند در مسیر نواختن موسیقی دلنشین!

راهنمای جامع گیتار: گامی بلند در مسیر نواختن موسیقی دلنشین!

با این راهنمای جامع، به دنیای شگفت انگیز گیتار قدم بگذارید، انواع مختلف آن را بشناسید، با اجزای آن آشنا شوید و با یادگیری تکنیک های نواختن، به نوازنده ای ماهر تبدیل شوید و از نواختن آهنگ های دلنشین لذت ببرید!   گیتار، یکی از محبوب ترین سازهای موسیقی در جهان است که با ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

محبوب ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا


مطالب تصادفی

  • مجموعه ۷ پژوهش مرتبط با پدیده های انتقال – مهندسی مواد
  • مقاله مقدمه ای بر کامپوزیت های زمینه فلزی (MMC) – مهندسی مواد
  • پروژه ی نانو پوشش ها – مهندسی مواد
  • پروژه شیمی و نانو تکنولوژی – مهندسی شیمی
  • اندازه‌گیری ضریب نفوذ سوخت DMAZ در هوا و تعیین حداقل شعاع انبارداری آن
  • سورس برنامه گردشگری اندروید
  • پی ال سی(PLC)چیست؟
  • رانندگی با کت و شلوار Armani
  • پیکاپ جدید رنو، زیبا و خشن
  • پرفروش‌ترین خودروهای ۲۰۱۵ در ۱۲ کشور جهان
  • تایپ فوری
  • ترجمه تخصصی متون و مقالات

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "allscience.4kia.ir" می باشد.