تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

ارائه دهنده مطالب علمی در زمینه تمامی رشته های دانشگاهی بهمراه مطالب سرگرم کننده و مفید


دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

آمار بازدید سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 64
  • بازدید دیروز : 338
  • بازدید کل : 1915666

انقلابی در سیستم آموزش، با «کلان داده‌ها»


انقلابی در سیستم آموزش، با «کلان داده‌ها»

 
برترین ها: دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات جهان، روز به روز در حال تحول هست و نوآوری‌ها و کسب و کارهای جدیدی در قالب استارت آپ ها شرکت‌های دانش بنیان دانشگاهی، در اختیار کاربران جامعه اطلاعاتی قرار می‌گیرند. حجم تولید محتوا در دنیا بسیار زیاد است و مدیریت و دسترسی به این حجم عظیمی از اطلاعات، کار آسانی نیست.

گوگل، غول جست وجوی اینترنت در کنار بزرگان سیلیکون ولی، دام در حال پردازش حجم عظیمی از اطلاعات هستند تا دسترسی کاربران را به این اطلاعات آسان و تسهیل کنند. دنیایی بدون موتورهای جست و جوی قوی، تقریباً شدنی نیست، بر همین اساس، کلان داده‌ها یا داده‌های عظیم، باید بهتر مدیریت شوند تا دسترسی 2.5 میلیارد کاربر اینترنت به آن‌ها آسان تر شود.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که هر اندازه مدیریت کلان داده‌ها که روز به روز در حال افزایش هست، بهتر صورت بگیرد، دسترسی ارتقا می‌یابد و بهره برداری از این اطلاعات برای قشرهای مختلف کاربران از دانشجویان تا فعالان کسب و کار و مدیران، با کیفیت تر می‌شود. یکی از کاربردهای این کلان داده‌ها، در ایجاد روش‌های آموزشی جدید هست.

انقلابی در سیستم آموزش، با

داده‌های عظیم، ابر داده، بزرگ‌داده یا داده‌های بزرگ Big data) اصطلاحی است که به مجموعهٔ داده‌هایی اطلاق می‌شود که مدیریت، کنترل و پردازش آن‌ها فراتر از توانایی ابزارهای نرم‌افزاری در یک زمان قابل تحمل و مورد انتظار است. مقیاس بزرگ‌داده، به طور مداوم در حال رشد از محدودهٔ چند ۱۰ ترابایت به چندین پتابایت، در یک مجموعهٔ داده واحد است.

نـمونه‌هایی از بزرگ‌داده، گــزارش‌های وبی، سامانه‌های بازشناسی با امواج رادیویی، شبکه‌های حسگر، شبکه‌های اجتماعی، متون و اسناد اینترنتی، نمایه‌های جستجوهای اینترنتی، نجوم، مدارک پزشکی، آرشیو عکس، آرشیو ویدیو، پژوهش‌های زمین‌شناسی و تجارت در مقیاس بزرگ هستند که به نظر می‌رسد در قالب سامانه‌های رایانش ابری، قابل مدیریت و راهبری هستند.

داده‌های بزرگ تقاضا برای متخصصان در این حوزه را به شدت بالا برده است و شرکت‌هایی چون Oracle، IBM، Microsoft، SAP و... بیش از 15 میلیارد دلار برای توسعه نرم افزارهای مدیریت و تحلیل داده سرمایه گذاری کرده‌اند. داده‌های بزرگ نحوه کار سازمان‌ها و افراد را تحت تأثیر قرار می‌دهد. داده‌های بزرگ فرهنگی را در سازمان‌ها ایجاد می‌کند که از طریق آن کسب و کارها و مدیران فناوری اطلاعات را به سمت استفاده از تمامی ارزش‌های پنهان در داده‌ها سوق می‌دهد.

ادراک این ارزش‌ها به همه کارکنان سازمان‌ها این امکان را می‌دهد که با بینش وسیع تری تصمیم گیری کنند، نزدیکی بیشتری با مشتریان داشته باشند، فعالیت‌های خود را بهینه کنند، با تهدیدات مقابله کنند و در نهایت سرمایه‌های خود را بر روی منبع جدیدی از سود سرشار پنهان در داده‌ها متمرکز سازند. سازمان‌ها برای رسیدن به این مرحله نیازمند معماری جدید، ابزارهای نو و فعالیت‌ها و تلاش‌های مستمری هستند تا بتوانند از مزیت‌های چهارچوب‌های مبتنی بر داده‌های بزرگ بهره مند گردند.

انقلابی در سیستم آموزش، با

در بخش دولتی استفاده از داده‌های بزرگ سبب کاهش هزینه‌ها، افزایش بهره وری و نیز ظهور و بروز نوآوری‌های جدید می‌شود. لیکن در بخش دولتی استفاده از چهارچوب‌های مبنی بر داده‌های بزرگ نیازمند همکاری بخش‌های مختلفی، از جمله وزارتخانه‌ها و نیز بخش‌های محلی و شرکت‌های دولتی است. در ادامه به بخشی از فعالیت‌های انجام شده در کشورهای مختلف در حوزه داده‌های بزرگ اشاره می‌کنیم.

در ایالات متحده امریکا در سال 2012 دولت امریکا برای انجام پروژه‌ها و حل مسائل دولتی این کشور اعلانی را مبنی بر استفاده از طرح‌های تحقیقات و توسعه در حوزه داده‌های بزرگ اعلام کرد که مبتنی بر 84 طرح بود که در شش گروه تقسیم بندی شده است. در انگلستان یکی از بهترین مثال‌های استفاده از داده‌های بزرگ در بخش خدمات عمومی اتفاق افتاده است و به عنوان مثال داده‌های هواشناسی و کلیه خدماتی که از آن ناشی می‌شود از طریق چهارچوب‌های داده‌های بزرگ مدیریت می‌شود.

برای آشنایی بیش تر با کلان داده، ویدئوی زیر را ملاحظه کنید


کِنِت کوکی یر، روزنامه نگار آمریکایی و سردبیر مجله "اکونومیست” به یورونیوز گفته بود که از پنج سال پیش روی این مفهوم کار می‌کند. وی سال گذشته میلادی با ویکتور مایر شونبرگ، کتابی منتشر کرده و در آن نشان داده است که می‌توان از زیرساخت‌های «کلان داده» در آموزش هم استفاده کرد. مجموعه‌های بزرگ، وسیع، پیچیده و متنوع اطلاعاتی که روی تلفن‌های همراه و کامپیوترهایمان ضبط می‌کنیم، در واقع نمونه ای از «کلان داده» است. از نظر کوکی یر، باید فرزندانمان را از نظام آموزشی سنتی که برای همه یک نسخه تجویز می‌کند، نجات دهیم و باید آموزشی متناسب با نیازهای امروز داشته باشیم.

انقلابی در سیستم آموزش، با

وی می‌گوید: «در کلاسهای درس آنلاین که به درس‌های باز و انبوه آنلاین معروف هستند، استادها می‌توانند ببینند که دانشجوها چه هنگام درس‌های آن‌ها را نگاه می‌کنند و چه موقع نگاه نمی‌کنند یا باز می‌گردند و درس‌های قبلی را دوباره نگاه می‌کنند. یکی از استادان دانشگاه استنفورد متوجه شد که همه دانشجوها حدود درس هفتم یا هشتم متوقف می‌شوند و سراغ درس سوم می‌روند.»

وی می‌افزاید: «با "کلان داده” استاد دو چیز را متوجه می‌شود: یکی اینکه می‌فهمد دانش آموزانش نیاز به آمادگی بیشتری دارند. دیگر اینکه می‌فهمد باید شیوه تدریسش در یک موضوع خاص را بهبود بخشد زیرا دانشجویان در آن موضوع مشکل دارند و از آن به بعد پیش نرفته‌اند.» آموزش منطبق با نیازهای دانشجو در دانشگاه ایالتی آریزونا دانشجویان دانشگاه ایالتی آریزونا، می‌توانند در کلاسهای درس دیجیتال مطالب درسی را بیاموزند.

انقلابی در سیستم آموزش، با
(تصویر کتاب BIG DATA نوشته کنت کوکی، سردبیر اکونومیست)

در این دانشگاه، با استفاده از یک نرم افزار کامپیوتری، الگوی یادگیری دانشجویان تجزیه و تحلیل می‌شود و سپس دانشجو می‌تواند از آموزش خصوصی مطابق با نیازهایش بهره گیرد. به این ترتیب دانشجو برای پیشرفت تنها به امید استاد نیست. این نرم افزار اطلاعات و داده‌های مربوط به دانشجو را جمع آوری می‌کند. اطلاعاتی نظیر مهارت‌هایش در یادگیری، نقاط قوت و ضعف، و حتی تردیدهایش در حرکت موشواره زمانی که تمرین‌ها را حل می‌کند.

الگوریتم‌های تطبیقی که دانشمندان طراحی کرده‌اند آمار را با داده‌هایی که از ده‌ها هزار دانشجوی دیگر به دست آمده است مقایسه می‌کند. از این مقایسه‌ها الگوهایی به دست می‌آید و نرم افزار درمی یابد که برای هر دانشجو کدام محتوا مفید است و مواد درسی را به فراخور دانشجو تغییر می‌دهد. با این فناوری جدید، روش آموزش نیز می‌تواند به تناسب حال دانشجو تغییر کند، چون استاد وقت بیشتری خواهد داشت که مستقیماً به دانشجو کمک کند و وقت کمتری را صرف درس دادن سر کلاس می‌کند. این انقلابی هست که آموزش الکترونیکی e-learning در اختیار شهروندان دهکده جهانی قرار داده است.


انقلابی در سیستم آموزش، با
(با کلان داده‌ها، مستقیم به سمت هدف بروید!)

یکی از مزیت‌های این وضعیت برای استادان این است که نرم افزار به طور خودکار به دانشجوها نمره می‌دهد. ایرین بلوم، استاد ریاضیات دانشگاه ایالتی آریزونا می‌گوید: «این شیوه آموزش شخصی است، با نیازهای دانشجو منطبق است. از این رو ممکن است یک دانشجو موضوع خاصی را بسیار سریع یاد بگیرد، در حالی که دانشجوی دیگری نیاز به کار بیشتر دارد و سیستم می‌تواند خود را با هر دو دانشجو تطبیق دهد.» مدیران دانشگاه ایالتی آریزونا به دنبال راه‌هایی هستند که دانشجوها را در یادگیری ریاضیات دانشگاهی هدایت کند. این درس بیش از هر درس دیگری باعث می‌شود دانشجویان تحصیل را رها کنند. دانشگاه ایالتی آریزونا با بیش از ۷۰ هزار دانشجو بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی ایالات متحده آمریکاست

هفت دانشگاه چین اینک دوره‌هایی برای تربیت «دانشگر داده» تعریف کرده‌اند. منظور از «دانشگر داده» کسی است که بداند چگونه با «کلان داده» (داده‌های انبوه) کار کند. این دوره‌های آموزشی اولین بار در سراسر جهان برگزار می‌شود. وزارت آموزش چین با شرکت بزرگ فناوری اطلاعات "آی بی ام” قراردادی امضا کرده است تا به کمک این شرکت در چندین دانشگاه، دانشکده‌های آنالیز "کلان داده” به وجود بیاید.

قرار است تا پایان سال جاری میلادی، ۴۰ هزار آنالیستِ داده برای تحلیل داده‌های مربوط به مدیریت مالی، پیش بینی هوا، و مدیریت خطرات تربیت شوند. دانشگاه "ژیائوتانگ” در پکن یکی از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های فناوری اطلاعات در چین است و از ماه سپتامبر تا کنون یکی از هفت دانشگاه نمونه ای است که در آن‌ها اولین دوره آموزش «کلان داده» آغاز شده است.

گزارش جام جم از داده‌های عظیم در ایران را نیز ملاحظه کنید که جالب هست.

www.youtube.com/watch?v=yvxOGoC5hyw

  انتشار : ۲ آبان ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 313
دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت  راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه،راه آهن و باند فرودگاه سال1403: -تهیه اتوماتیک و خودکار متره و برآورد،صورت وضعیت در کمترین زمان فقط با وارد کردن شماره آیتم -تهیه ریز متره -تهیه خلاصه متره -تهیه خلاصه فصول -تهیه برگه های مالی و مالی کل -اعمال اتوماتیک ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم  اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول)

سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول)

  عنوان مبحث: سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول) همراه با پاسخ شامل: 9 جلسه تعداد صفحات: 11 سوالات و جواب ها بصورت تایپ شده با فونت استاندارد می باشد که قابلیت سرچ در زمان آزمون را دارد   سوالات ترم جدید همراه با پاسخ برای نمره 19 به بالا   فرمت: pdf ... ...

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

کتاب صوتی بسیار مفید    #روانشناسی_تصویر_ذهنی    اثر: #ماکسول_مالتز   ترجمه: مهدی قراچه داغی    کیفیت اجرا: خیلی خوب  ... ...

دانلود کتاب صوتی واپسین گفتار اسپالدینگ

دانلود کتاب صوتی واپسین گفتار اسپالدینگ

کتاب صوتی  کتاب_واپسین_گفتار ( یا عالم اوراسینا) ازاسپالدینگ_نویسنده_کتاب_معبدسکوت ... ...

پاورپوینت کامل فصل سوم ریاضی چهارم ضرب و تقسیم(همراه با حل تمارین)

پاورپوینت کامل فصل سوم ریاضی چهارم ضرب و تقسیم(همراه با حل تمارین)

پاورپوینت کامل فصل سوم ریاضی چهارم ضرب و تقسیم(همراه با حل تمارین) این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx در 68 اسلاید آماده و قابل ارایه می باشد. در صورت شخصی سازی میتونین به واتس آپ شماره ای که زیر درج شده پیام بدین واستون اوکی میکنیم   مزایای استفاده از ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی از سکس تا فراآگاهی

دانلود رایگان کتاب صوتی از سکس تا فراآگاهی

سکس آنان كه با سكس مخالف هستند زودتر به انزال می‌رسند، زیرا ذهن منقبض آنان عجله دارد تا از شر آن خلاص شود. پژوهش‌های معاصر چیزهای بسیار تعجب‌آوری را می‌گویند، حقایق شگفت‌آور. برای نخستین بار، مسترز و جانسون Masters and Johnson در مورد آمیزش عمیق جنسی مطالعه علمی ‌انجام ... ...

کیس اختلال دوقطبی - مصاحبه با بیمار دو قطبی  - نمونه مصاحبه با بیمار دوقطبی

کیس اختلال دوقطبی - مصاحبه با بیمار دو قطبی - نمونه مصاحبه با بیمار دوقطبی

تعداد صفحات: 11 نوع فایل: WORD   + فایل هدیه: نمونه مصاحبه تشخیصی افسردگی و اعتیاد (8صفحه)   فهرست مطالب: شرح حال (مشخصات، علت ارجاع، شکایت عمده، مشکلات موجود و ...) معاینه وضعیت روانی تشخیص مصاحبه   بخشی از متن فایل: م: خوابت چطوره؟ ب: زیاد خوب نیست، اگار ... ...

پاورپوینت کیست هموراژیک تخمدان و درمان آن

پاورپوینت کیست هموراژیک تخمدان و درمان آن

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت کیست هموراژیک تخمدان و درمان آن فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 27پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهکیست تخمدان هموراژیک چیستانواع کیست هموراژیککیست‌های فولیکولارکیست‌های لوتئالعلائم کیست هموراژیک علت کیست هموراژیک عوارض کیست ... ...

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt شامل 4 فایل پاورپوینت سلول های بنیادین به زبان ساده: 1. 33 اسلاید: تاریخچه سلول های بنیادی / تعریف سلول های بنیادی / ویژگی های سلول های بنیادی / گونه های سلول بنیادی / انواع سلول ... ...

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

عنوان پاورپوینت: پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 26   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسی   فونت ... ...

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf Solutions Manual for Design and Analysis of Experiments – 8th حل تمرین های کتاب طراحی و تحلیل آزمایش ویرایش 8 فصل های 2 تا 15 814 صفحه pdf ... ...

پاورپوینت درس هجدهم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم تعیین نوع کسب و کار

پاورپوینت درس هجدهم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم تعیین نوع کسب و کار

                نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 12 اسلاید   قسمتی از متن پاورپوینت: بخش 18 تعیین نوع کسب و کار کسب و کاربه تمامی فعالیت های تولیدی، خدماتی، خرید و فروش کالا ها با هدف سودآوری، کسب و کار گویند. فروش و انتقال کالا ها و ... ...

پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی دوازدهم

پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی دوازدهم

عنوان پاورپوینت درسی : دانلود پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی پایه دوازدهم   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 27   شامل: متن درس و شعر، معنای روان متن درس و شعر، معنای واژگان مهم، آرایه ها، کارگاه متن پژوهی همراه با جواب، قلمرو زبانی، قلمرو ... ...

آموزش حرکات اجباری در فرمهای مدرن ، سبک چانگ چوان

آموزش حرکات اجباری در فرمهای مدرن ، سبک چانگ چوان

  آموزش حرکات اجباری در فرمهای مدرن، سبک چانگ چوان ( سبک شمالی ) رده سنی بزرگسالان میباشد. اجرای حرکاتی زیبا وهمراه با سختی و پیوستگی آن که بصورت قدم به قدم به شما عزیزان آموزش داده می شود. جزء فرم های مدرن و مسابقاتی ، رده سنی بزرگسالان می باشد ارائه کلیپ های آموزشی ... ...

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

نوع فایل: power point فرمت فایل: pptx قابل ویرایش تعداد اسلایدها:‌ 43 اسلاید   تصویری از پاورپوینت: این پاورپوینت آموزشی، جذاب، قابل ویرایش، کاملا منطبق با کتب درسی و با تعداد اسلاید ذکر شده تهیه و تنظیم شده است. با بکارگیری نمودار ها ، تصاویر جالب و جذاب و دسته ... ...

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان تئوری رفتار مصرف کننده در اقتصاد در 112 اسلاید

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان تئوری رفتار مصرف کننده در اقتصاد در 112 اسلاید

اقتصاد یا ترازمان به یک نظام اقتصادی در یک یا چند منطقه جغرافیایی یا سیاسی خاص اطلاق می‌شود و در برگیرنده تولید، توزیع یا تجارت و مصرف کالاها و خدمات در آن منطقه یا کشور می‌باشد. یک اقتصاد مجموع کل ارزش معاملات میان فعالان اقتصادی نظیر افراد، گروه‌ها، سازمان‌ها و حتی ... ...

مجموعه اسکیس معماری از بناهای ایرانی

مجموعه اسکیس معماری از بناهای ایرانی

مجموعه "اسکیس معماری از بناهای ایرانی"    این مجموعه شامل 225 تصویر اسکیس و کروکی معماری از بناهای مختلف ایرانی می باشد.   ... ...

قالب آماده رنگی پلاک خودرو word

قالب آماده رنگی پلاک خودرو word

قالب آماده رنگی پلاک خودرو word مناسب برای چاپ روی برگه A3 ... ...

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

  عنوان پاورپوینت: پاورپوینت سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه درس 10 قرآن پایه هشتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایش   تعداد اسلاید: 26       پوشش کامل درس (جلسه اول و دوم) به همراه صوت آیات   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین ... ...

دانلود جزوه الاستیسیته اصغری شریف

دانلود جزوه الاستیسیته اصغری شریف

جزوه معتبر درس الاستیسیته آماده برای دانلود مشخصات دانشگاه: صنعتی شریف استاد: دکتر محسن اصغری تعداد صفحات: 90 فرمت: پی دی اف PDF کیفیت: خوب حجم: 20.6 مگابایت نوع جزوه (تایپی یا دست نویس): دست نویس ... ...

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx در 44 اسلاید آماده و قابل ارایه می باشد. در صورت شخصی سازی میتونین به واتس آپ شماره ای که زیر درج شده پیام بدین واستون اوکی میکنیم مزایای استفاده از ... ...

نبرد باستانیان.pdf

نبرد باستانیان.pdf

نبرد باستانیان.pdf ... ...

دریافت فایل : نبرد باستانیان.pdf
پاسخنامه فصل یک راهنمای شیمی دوازدهم

پاسخنامه فصل یک راهنمای شیمی دوازدهم

این فایل شامل پاسخ برخی تستهای فصل یک راهنمای معلم کتاب شیمی دوازدهم میباشد . شماره تست هایی که پاسخ داده شده است 12-13-14-15-17-18-19-22-27-28-31-32-40-33-36-37-41 کتاب راهنمای معلم شیمی دوازدهم یکی از منابع آزمون دبیری شیمی آموزش و پرورش است این فایل به صورت دست نویس ... ...

سوالات مرحله اول آزمون پایانی مراقبین سلامت در پایگاههای خدمات جامع سلامت شهری

سوالات مرحله اول آزمون پایانی مراقبین سلامت در پایگاههای خدمات جامع سلامت شهری

این مجموعه که شامل آزمون پایانی مراقبین سلامت در پایگاههای خدمات جامع سلامت شهری می باشد مجموعه ای مناسب جهت آزمون های استخدامی مراقبین سلامت،بهورزی،مراقبین سلامت آموزش و پرورش و همچنین رشته های بهداشتی شرکت کننده در آزمون های استخدامی می باشد که حتما باید علاوه بر این ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

محبوب ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا


مطالب تصادفی

  • مجموعه ۷ پژوهش مرتبط با پدیده های انتقال – مهندسی مواد
  • مقاله مقدمه ای بر کامپوزیت های زمینه فلزی (MMC) – مهندسی مواد
  • پروژه ی نانو پوشش ها – مهندسی مواد
  • پروژه شیمی و نانو تکنولوژی – مهندسی شیمی
  • اندازه‌گیری ضریب نفوذ سوخت DMAZ در هوا و تعیین حداقل شعاع انبارداری آن
  • سورس برنامه گردشگری اندروید
  • پی ال سی(PLC)چیست؟
  • رانندگی با کت و شلوار Armani
  • پیکاپ جدید رنو، زیبا و خشن
  • پرفروش‌ترین خودروهای ۲۰۱۵ در ۱۲ کشور جهان
  • تایپ فوری
  • ترجمه تخصصی متون و مقالات

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "allscience.4kia.ir" می باشد.