تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

ارائه دهنده مطالب علمی در زمینه تمامی رشته های دانشگاهی بهمراه مطالب سرگرم کننده و مفید


دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

آمار بازدید سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 294
  • بازدید دیروز : 491
  • بازدید کل : 1913577

بی ام‌ دابلیو i8 مدل 2015 دیدنی است


بی ام‌ دابلیو i8 مدل 2015 دیدنی است

محصول جدید این کمپانی بی ام‌ دابلیو، i8 نام دارد چیزی فراتر از خودروهای مرسوم است و گویی این سفینه فضایی ساخته دست ما آدمیان نیست و از کرات دیگر به این عالم آمده.
 
وب‌سایت پدال: ساختارشکنی و نوجویی بخش جدایی‌ناپذیر از سرشت آدمی است و چه بسی که در غیاب آن پیشرفتی هم حاصل نگردد. در این دنیای فانی، غالب پیروزمندان، اشخاص و مؤسساتی هستند که فراتر از وضع موجود، ریسک نموده و شالوده‌ها را بشکنند و جهانی نو را به بشریت پیشکش کنند.

ب‌ام‌و i8 مدل 2015، فراسوی رؤیا

کمتر کسی را می‌توان یافت که عاشق خودرو باشد ولی ب‌ام‌و را نشناسد و حال می‌رود که این خودروساز، خاطره ساز شود. محصول جدید این کمپانی که i8 نام دارد چیزی فراتر از خودروهای مرسوم است و توگویی این سفینه فضایی ساخته دست ما آدمیان نیست و از کرات دیگر به این عالم آمده.

ب‌ام‌و i8 مدل 2015، فراسوی رؤیا

طرح خارجی این تندیس رؤیایی به‌قدری سنت‌شکن و خارج از عرف است که کمتر رقیبی تاب‌وتوان هماوردی با آن را دارد و چه آن را دوست داشته و یا از آن فراری باشیم نمی‌توانیم که نادیده‌اش گیریم، خودرویی که حتی در حال سکون نیز حضورش را به‌تمامی فریاد می‌کشد! بگذریم.

ب‌ام‌و i8 مدل 2015، فراسوی رؤیا

ریشه‌های ب‌ام‌و I8 به سال 2009 میلادی باز می‌گردد، هنگامی‌که برای نخستین بار یک خودروی کانسپت در نمایشگاه بین‌المللی خودروی آلمان به نمایش در آمد که از تکنولوژی نوین EFFICIENT DYNAMIC ب‌ام‌و بهره می‌برد. خودروی مذکور نمونه‌ای هیبریدی و به یک پیشرانه سه سیلندر 1.5 لیتری (توربو دیزل) و نیز دو پیشرانه الکتریکی مجهز بود. این خودرو از باتری‌های لیتیوم- یونی جهت تغذیه موتورهای الکتریکی خود بهره می‌برد. بر پایه این خودرو، بعدها مدل‌هایی همچون I8 CONCEPT در سال 2011 و نیز I8 CONCEPT SPYDER در سال 2012 میلادی به نمایش درآمدند.

اما نسخه تولیدی I8، در سال 2013 میلادی در معرض دید عموم نهاده شد. این مدل توسط شخصی به نام BENOIT JACOB طراحی گردید. نامبرده سرپرستی و هدایت تیم طراحی خودروهای رده i ب‌ام‌و را بر عهده دارد؛ وی در مصاحبه‌ای، طراحی این خودرو را همچون بازآفرینی و یا اختراع مجدد خودروهای اسپرتی برشمرد که اگر نیک بنگریم چندان بیراه هم نگفته نیست. ب‌ام‌و I8 دارای درب‌های پروانه‌ای شکل است و از چراغ‌های لیزری بهره می‌برد که آن را در ردیف، نخستین خودروهای تولید سری در دنیا قرار می‌دهد که به این قسم از چراغ‌ها مجهزند.

ضریب آئرودینامیک بدنه این خودرو در حدود 0.26 است که هنوز هم عددی شایان توجه در این صنعت محسوب می‌شود. در مجموع، تا ماه می سال 2015، در حدود 3/975 دستگاه از ب‌ام‌و I8 در سرتاسر دنیا تحویل مالکان آن گردید و از این لحاظ بازار آمریکا با سهمی معادل 1/151 دستگاه جایگاه نخست را از آن خود نمود، بعد از آن نیز آلمان جای می‌گیرد با رقمی معادل 623 دستگاه. در حال حاضر این خودرو تنها در شهر لایپزیک آلمان تولید می‌شود.

ب‌ام‌و i8 مدل 2015، فراسوی رؤیا

در حال حاضر چندین دستگاه از این خودرو به کشورمان راه یافته و به بهای نجومی هم قیمت‌گذاری شده است، به این بهانه و برای آشنایی بیشتر، متنی را از سایت «AUTOMIDDLEEAST» گلچین نمودم که در اینجا تقدیمتان می‌کنم.

ب‌ام‌و i8 مدل 2015، فراسوی رؤیا

خلاصه بررسی

کل امتیاز این خودرو: 5 از 5

ب‌ام‌و I8 خودرویی است که شاید آن را در فیلم تخیلی «مأموریت غیرممکن» دیده و یا آوازه‌اش را از دوستانتان شنیده باشید و حتی ممکن است که آن را در نمایشگاه بین‌المللی خودروی دبی (سال 2013) از نزدیک رؤیت نموده باشید. از این موارد که بگذریم، ب‌ام‌و I8 یک خودروی اسپرتی هیبریدی پلاگین (PLUG-IN) است که از وزنی معادل 1485 کیلوگرم برخوردار بوده و بهای آن نیز از 635/000 درهم شروع می‌شود. این خودرو قابلیت رسیدن به سرعتی معادل 250 کیلومتر بر ساعت را داراست.

توضیح: خودروهای هیبریدی پلاگین (PLUG-IN) که نام دیگرشان خودروهای اتصال برقی دوگانه‌سوز یا PHEV می‌باشد، وسایل نقلیه‌ای هستند که هم ویژگی‌های یک خودروهای برقی دوگانه‌سوز و هم یک خودروی تمام الکتریکی را در خود جمع نموده‌اند و علاوه بر آن، از قابلیت اتصال به شبکه برق جهت شارژ باتری‌های خود، برخوردارند.

ب‌ام‌و i8 مدل 2015، فراسوی رؤیا

نمای ظاهری

این خودرو 2+2 نفره اسپرتی هیبریدی که از معماری "LIFE DRIVE”ب‌ام‌و بهره می‌برد، جلوه‌ای از آئرودینامیک برتر را از خود به نمایش می‌گذارد و از مواد دوستدار محیط زیست هم ساخته و پرداخته شده است. کالبد فوقانی این خودرو که جایگاه سرنشینان آن را دربر می‌گیرد از ماده‌ای به نام فیبر کربن (FIBER-CARBON) ساخته شده که با پلاستیک تقویت گشته و بخش تحتانی اتاق نیز به طور 100 درصد از فلز آلومینیم بهره می‌برد و محل استقرار باتری‌ها، پیشرانه الکتریکی و سیستم تعلیق این خودروست.

ب‌ام‌و i8 مدل 2015، فراسوی رؤیا

ب‌ام‌و i8 مدل 2015، فراسوی رؤیا

ب‌ام‌و i8 مدل 2015، فراسوی رؤیا

ب‌ام‌و i8 مدل 2015، فراسوی رؤیا

کابین

اصل و قاعده کلی در کابین این خودرو، خلق و ایجاد رابطه‌ای نوین بین قابلیت و شکل ظاهری تجهیزات می‌باشد. در این راستا و جهت خلق یک ارگونومی شایسته و درخور، کنسول میانی آن به سمت راننده گردش یافته و علاوه بر این، دو نمایشگر هم در کابین تعبیه شده است که دسترسی به آن‌ها به سهولت و آسانی صورت می‌گیرد. موقعیت پایین نشیمنگاه راننده در این خودرو به همراه وزن سبک صندلی‌ها، در ترکیب با یکدیگر، محیط راحتی را برای رانندگی فراهم می‌کنند.

ب‌ام‌و i8 مدل 2015، فراسوی رؤیا

ب‌ام‌و i8 مدل 2015، فراسوی رؤیا

مهندسی

در خودروهای اسپرتی که از قدرت بالایی برخوردارند مقوله وزن فاکتوری شایان توجه به شمار می‌آید. کارکنان ب‌ام‌و هم به خوبی به اهمیت این امر واقف‌اند و از همین روست که آن‌ها از فیبرکربن تقویت شده جهت تکوین ساختار این خودرو بهره جستند. شرکت ب‌ام‌و نخستین سازنده در دنیاست که از این ماده جهت یک خودروی تولید انبوه استفاده می‌کند.

ب‌ام‌و i8 مدل 2015، فراسوی رؤیا

ب‌ام‌و i8 مدل 2015، فراسوی رؤیا

ب‌ام‌و i8 مدل 2015، فراسوی رؤیا

ب‌ام‌و i8 مدل 2015، فراسوی رؤیا

آنچه که در این خودرو ارائه می‌شود

پیشرانه الکتریکی این خودرو که در بخش جلویی آن جای گرفته از توانی معادل 131 اسب‌بخار برخوردار است. و در مقابل، پیشرانه بنزینی این خودرو که در قسمت پشتی آن مستقر است دارای سه سیلندر و توئین توربوست و از حجمی معادل 1.5 لیتر برخوردار بوده و قادر است توانی معادل 231 اسب‌بخار و گشتاوری برابر با 320 نیوتن‌متر را برای این خودرو به ارمغان آورد، ترکیب این دو پیشرانه با یکدیگر، تضمین‌کننده یک رانندگی لذت‌بخش در این خودروست. این دو قوه محرکه متفاوت، با همیاری هم، شتاب صفر تا صدی معادل 4.4 ثانیه را برای آن مهیا می‌کنند. نکته جالب هم اینجاست که تمامی این دستاوردها، با مصرف سوختی معادل 2.1 لیتر در 100 کیلومتر حاصل آمده است!

توضیح: با پیشرانه بنزینی این خودرو می‌توان در سه حالت متفاوت، از جمله، راحت (COMFORT) و اقتصادی (ECO PRO) و نیز اسپرت یا ورزشی (SPORT) رانندگی نمود. با پیشرانه الکتریکی هم امکان رانندگی در دو حالت COMFORT و ECO PRO فراهم است. در هنگام رانندگی با حالت تمام الکتریکی، نیروی پیشرانه تنها به چرخ‌های جلوی این خودرو منتقل می‌شود و در حالت تمام بنزینی این نیرو به قوای محرکه عقب آن منتقل می‌گردد و تنها در شتاب‌گیری‌های ناگهانی است که قدرت موتور به‌تمامی 4 چرخ آن اعمال می‌گردد.

ب‌ام‌و i8 مدل 2015، فراسوی رؤیا

جمع‌بندی نهایی

در خاتمه، این پرسش مهم پیش می‌آید که این خودرو با چه بهایی فروخته خواهد شد؟ پاسخ آن است که اگر از ظاهر هالیوودی، عملکرد شایان توجه و نیز داشبورد آینده‌نگرانه آن فاکتور بگیریم، خیلی زیاد نیست. بی‌گمان، مبلغ 750/000 درهم بالاتر از حد میانگین موجود است ولی درعین‌حال، چنانچه این خودرو را وسیله‌ای در نظر آوریم که مبدع و نوآور بوده و پایه‌گذار و هموار کننده راهی نوین در این صنعت است، پرداخت چنین مبلغی قابل توجیه خواهد بود.

ب‌ام‌و i8 مدل 2015، فراسوی رؤیا

نکته مثبت این خودرو از دیدگاه سایت «AUTOMIDDLEEAST»
در مجموع می‌توان آن را مدل و نمادی از آینده این صنعت (خودروسازی) برشمرد.
نکته منفی این خودرو از دیدگاه سایت «AUTOMIDDLEEAST»
بهای این خودرو برای بیشترمان، گران‌تر از آنی است که بدان بیندیشیم.

ب‌ام‌و i8 مدل 2015، فراسوی رؤیا

ب‌ام‌و i8 مدل 2015، فراسوی رؤیا

ب‌ام‌و i8 مدل 2015، فراسوی رؤیا

ب‌ام‌و i8 مدل 2015، فراسوی رؤیا

مشخصات فنی

نوع پیشرانه: سه سیلندر خطی توربو بنزینی + موتور الکتریکی مجهز به باتری‌های لیتیوم – یونی (7.1 kWh)

کد پیشرانه بنزینی: B38A15T0

حجم موتور: 1499 سی‌سی

توان: 362 اسب‌بخار در 5800 دور در دقیقه

گشتاور: 570 نیوتن‌متر در 3700 دور در دقیقه

شتاب صفر تا صد: 4.4 ثانیه (با LAUNCH CONTROL عدد 3.6 هم ثبت شد)

حداکثر سرعت: 250 کیلومتر بر ساعت (در برخی منابع 256 کیلومتر ذکر شد)

نوع جعبه‌دنده: 6 سرعته اتوماتیک

کد جعبه‌دنده: AISIN F21-360 FT EOP

سیستم فنربندی جلو: جناغی دوبل

سیستم فنربندی عقب: اتصال چندگانه (MULTI LINK)

برد خودرو تنها با پیشرانه الکتریکی:37 کیلومتر (استاندارد NEDC و یا چرخه رانندگی در اروپا) – 24 کیلومتر (استاندارد EPA یا انجمن محیط زیست آمریکا)

برد خودرو در حالت هیبریدی: 500 کیلومتر (حالت COMFORT) و 600 کیلومتر (حالت ECO PRO)

گارانتی باتری خودرو: 8 سال یا 100/000 کیلومتر

خروجی دی اکسید کربن: 49 گرم در هر کیلومتر

شارژ باتری

طبق ادعای شرکت ب‌ام‌و، در صورت بهره‌گیری از برق 120V، مدت زمانی معادل 3.5 ساعت لازم است تا باتری‌های آن کاملاً شارژ شود و در صورت بهره‌گیری از برق 240V به زمانی معادل 1.5 ساعت.

ب‌ام‌و i8 مدل 2015، فراسوی رؤیا

ابعاد

طول/عرض/ارتفاع:4689/1940/1298 میلی‌متر

فاصله بین دو محور: 2800 میلی‌متر

وزن خالص: 1485 کیلوگرم

گنجایش صندوق بار: 150 لیتر

سایز تایرهای جلو: 195/50 R 20 (215/45 R 20 – سفارشی)

سایز تایرهای عقب: 215/45 R 20 (245/40 R 20 – سفارشی)

ب‌ام‌و i8 مدل 2015، فراسوی رؤیا

ب‌ام‌و i8 مدل 2015، فراسوی رؤیا

ایمنی

6 عدد کیسه ایمنی هوا (راننده، سرنشین جلو، جانبی)

سیستم ضد بلوکه ترمز ABS

سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD

سیستم کنترل پایداری DSC

سیستم کنترل فعال ترمز DBC

سیستم ترمز در حالت اضطراری BA

سیستم BRAKE DRYING FUNCTION

سیستم پشتیبان رانندگی DRIVING ASSISTANT SYSTEM (سفارشی)

سیستم هشداردهنده جلوگیری از تصادفات به همراه ترمز اتوماتیک (رادار)

سیستم کنترل فاصله خودرو در هنگام پارک PDC (سفارشی)

سیستم کنترل کشش فعال DTC

پکیج فنربندی تطبیقی

سیستم ISOFIX برای صندلی کودک

کیت تعمیر تایرها

ستون جمع شونده فرمان

و….

ب‌ام‌و i8 مدل 2015، فراسوی رؤیا

ب‌ام‌و i8 مدل 2015، فراسوی رؤیا

ب‌ام‌و i8 مدل 2015، فراسوی رؤیا

ب‌ام‌و i8 مدل 2015، فراسوی رؤیا

تجهیزات رفاهی

صندلی‌ها با پوشش چرمی – تنظیم اتوماتیک صندلی‌ها – فرمان با پوشش چرمی – نمایشگر لمسی به سایز 8.8 اینچ – فرمان الکتریکی حساس به سرعت – خاموش و روشن شدن اتوماتیک چراغ‌های جلو- تعویض پدال‌ها از روی فرمان – چراغ‌های تطبیقی جلو- سیستم روشنایی در روز- چراغ‌های LED عقب – شیشه عقب بخار زدا- سوکت 12V – سیستم هوشمند ورود بدون کلید – سیستم ناوبری – ترمز پارک الکترونیکی – سوئیچ کروز کنترل بر روی فرمان – کنترل سیستم صوتی بر روی فرمان + CD + MP3 + پورت USB و AUX و WiFi و هندزفری + اتصالات بلوتوث- کروز کنترل تطبیقی

سیستم I DRIVE به همراه پد لمسی – سیستم نمایشگر بالاسری (HEAD UP DISPLAY) سیستم اختصاصی I SERVICE ب‌ام‌و – دوربین دید عقب – شیشه استحکام یافته به نام GORILLA GLASS که در بیشتر گوشی‌های هوشمند به کار می‌رود و در این خودرو نقش عایق صوتی را ایفاء می‌کند- چراغ‌های لیزری جلو (سفارشی) – سیستم صوتی هارمن کاردون (HARMAN KARDON) با 11 عدد بلندگو – تعویض دنده از پشت فرمان – تهویه مطبوع تمام اتوماتیک – شیشه‌شوی چراغ جلو- سنسور باران – گرم‌کن و سردکن صندلی‌ها – آلارم برخورد با عابران پیاده – دوربین 360 درجه برای رصد اطراف خودرو- سیستم START/STOP – بازنمودن درب باک خودرو با ریموت – سیستم ردیاب خودرو از روی موبایل و….

ب‌ام‌و i8 مدل 2015، فراسوی رؤیا

ب‌ام‌و i8 مدل 2015، فراسوی رؤیا

قیمت

در ایران: هنوز به طور رسمی مشخص نشده است ولی در بازار آزاد بین 1.5 الی 2.5 میلیارد تومان نرخ‌گذاری شده است.

در آمریکا:136,500 دلار

در امارات:635,000 الی 750,000 درهم (168,000 الی 198,400 دلار)

در چین: 1,988,000 یوآن (323,000 دلار)

  انتشار : ۵ آبان ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 318
دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

آموزش نرم افزار شالی

آموزش نرم افزار شالی

آموزش نرم افزار حسابداری شالی (شرکت داده پردازی کاشان) آدرس سایت شرکت: https://kdps.ir/ مجموعه فایل PDF آموزش نرم افزار شالی شامل حساب و انبار + تمرین و حل تمرین ... ...

دریافت فایل : آموزش نرم افزار شالی
دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

دانلود فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا دانلود فایل های کامل نقشه ی طرح تابلو فرش های دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا   تنها سایت ارائه دهنده فایل نقشه ی طرح های تابلو فرش (قیمت نقشه ها حداقل از 50 هزار تومان تا چندین میلیون تومان در بازار با توجه به ... ...

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت  راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه،راه آهن و باند فرودگاه سال1403: -تهیه اتوماتیک و خودکار متره و برآورد،صورت وضعیت در کمترین زمان فقط با وارد کردن شماره آیتم -تهیه ریز متره -تهیه خلاصه متره -تهیه خلاصه فصول -تهیه برگه های مالی و مالی کل -اعمال اتوماتیک ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم  اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

کتاب صوتی بسیار مفید    #روانشناسی_تصویر_ذهنی    اثر: #ماکسول_مالتز   ترجمه: مهدی قراچه داغی    کیفیت اجرا: خیلی خوب  ... ...

سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول)

سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول)

  عنوان مبحث: سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول) همراه با پاسخ شامل: 9 جلسه تعداد صفحات: 11 سوالات و جواب ها بصورت تایپ شده با فونت استاندارد می باشد که قابلیت سرچ در زمان آزمون را دارد   سوالات ترم جدید همراه با پاسخ برای نمره 19 به بالا   فرمت: pdf ... ...

دانلود کتاب صوتی واپسین گفتار اسپالدینگ

دانلود کتاب صوتی واپسین گفتار اسپالدینگ

کتاب صوتی  کتاب_واپسین_گفتار ( یا عالم اوراسینا) ازاسپالدینگ_نویسنده_کتاب_معبدسکوت ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی از سکس تا فراآگاهی

دانلود رایگان کتاب صوتی از سکس تا فراآگاهی

سکس آنان كه با سكس مخالف هستند زودتر به انزال می‌رسند، زیرا ذهن منقبض آنان عجله دارد تا از شر آن خلاص شود. پژوهش‌های معاصر چیزهای بسیار تعجب‌آوری را می‌گویند، حقایق شگفت‌آور. برای نخستین بار، مسترز و جانسون Masters and Johnson در مورد آمیزش عمیق جنسی مطالعه علمی ‌انجام ... ...

کیس اختلال دوقطبی - مصاحبه با بیمار دو قطبی  - نمونه مصاحبه با بیمار دوقطبی

کیس اختلال دوقطبی - مصاحبه با بیمار دو قطبی - نمونه مصاحبه با بیمار دوقطبی

تعداد صفحات: 11 نوع فایل: WORD   + فایل هدیه: نمونه مصاحبه تشخیصی افسردگی و اعتیاد (8صفحه)   فهرست مطالب: شرح حال (مشخصات، علت ارجاع، شکایت عمده، مشکلات موجود و ...) معاینه وضعیت روانی تشخیص مصاحبه   بخشی از متن فایل: م: خوابت چطوره؟ ب: زیاد خوب نیست، اگار ... ...

پاورپوینت کیست هموراژیک تخمدان و درمان آن

پاورپوینت کیست هموراژیک تخمدان و درمان آن

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت کیست هموراژیک تخمدان و درمان آن فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 27پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهکیست تخمدان هموراژیک چیستانواع کیست هموراژیککیست‌های فولیکولارکیست‌های لوتئالعلائم کیست هموراژیک علت کیست هموراژیک عوارض کیست ... ...

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt شامل 4 فایل پاورپوینت سلول های بنیادین به زبان ساده: 1. 33 اسلاید: تاریخچه سلول های بنیادی / تعریف سلول های بنیادی / ویژگی های سلول های بنیادی / گونه های سلول بنیادی / انواع سلول ... ...

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

عنوان پاورپوینت: پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 26   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسی   فونت ... ...

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf Solutions Manual for Design and Analysis of Experiments – 8th حل تمرین های کتاب طراحی و تحلیل آزمایش ویرایش 8 فصل های 2 تا 15 814 صفحه pdf ... ...

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

جزوه امور مالی و حقوق عمومی و دولتی با دیدگاه کاربردی در دفاتر اسناد رسمی آماده برای دانلود مشخصات استاد: سید علیرضا طباطبایی بافقی سردفتر اسناد رسمی 3 یزد و عضو جامعه سردفتران استان یزد تعداد صفحات: 143 فرمت: پی دی اف PDF حجم: 3 مگابایت کیفیت: عالی نوع جزوه (تایپی ... ...

دانلود پاورپوینت چیستی انسان 2 درس 10 فلسفه یازدهم انسانی

دانلود پاورپوینت چیستی انسان 2 درس 10 فلسفه یازدهم انسانی

  عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت چیستی انسان (2) درس 10 فلسفه پایه یازدهم انسانی   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 18     پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسیبکارگریی افکت ها، تصاویر و اشکال متحرک بسیار ... ...

پاورپوینت درس هجدهم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم تعیین نوع کسب و کار

پاورپوینت درس هجدهم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم تعیین نوع کسب و کار

                نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 12 اسلاید   قسمتی از متن پاورپوینت: بخش 18 تعیین نوع کسب و کار کسب و کاربه تمامی فعالیت های تولیدی، خدماتی، خرید و فروش کالا ها با هدف سودآوری، کسب و کار گویند. فروش و انتقال کالا ها و ... ...

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

مشخصات فايل نام فايل:دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080 نوع فايل:بک دراپ،backdrop پسوند فايل اصلي:JPEG پسوند فايل فشرده:ZIP ابعاد:3712*5249 PIX کيفيت: 300 DPI ويژگي هاي فايل فایل اصلی(Original file) کاربري آسان جايگزين مناسب براي دکورهاي گران ... ...

پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی دوازدهم

پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی دوازدهم

عنوان پاورپوینت درسی : دانلود پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی پایه دوازدهم   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 27   شامل: متن درس و شعر، معنای روان متن درس و شعر، معنای واژگان مهم، آرایه ها، کارگاه متن پژوهی همراه با جواب، قلمرو زبانی، قلمرو ... ...

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

نوع فایل: power point فرمت فایل: pptx قابل ویرایش تعداد اسلایدها:‌ 43 اسلاید   تصویری از پاورپوینت: این پاورپوینت آموزشی، جذاب، قابل ویرایش، کاملا منطبق با کتب درسی و با تعداد اسلاید ذکر شده تهیه و تنظیم شده است. با بکارگیری نمودار ها ، تصاویر جالب و جذاب و دسته ... ...

مجموعه اسکیس معماری از بناهای ایرانی

مجموعه اسکیس معماری از بناهای ایرانی

مجموعه "اسکیس معماری از بناهای ایرانی"    این مجموعه شامل 225 تصویر اسکیس و کروکی معماری از بناهای مختلف ایرانی می باشد.   ... ...

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

  عنوان پاورپوینت: پاورپوینت سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه درس 10 قرآن پایه هشتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایش   تعداد اسلاید: 26       پوشش کامل درس (جلسه اول و دوم) به همراه صوت آیات   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین ... ...

سیگنال گرفتن با هوش مصنوعی

سیگنال گرفتن با هوش مصنوعی

امروزه کمتر کسی پیدا میشود که از ارز دیجیتال و فارکس نشنیده باشد و قطعا این یک فرصت استثنایی برای ما ایرانیان است که بتوانیم درامد دلاری داشته باشیم . ولی اگر با اصول کار و تحلیل ها آشنا نباشیم ممکن است سرمایه ما از دست برود. ولی با پدیدار شدن هوش مصنوعی دیگه نیازی به یاد ... ...

دانلود جزوه الاستیسیته اصغری شریف

دانلود جزوه الاستیسیته اصغری شریف

جزوه معتبر درس الاستیسیته آماده برای دانلود مشخصات دانشگاه: صنعتی شریف استاد: دکتر محسن اصغری تعداد صفحات: 90 فرمت: پی دی اف PDF کیفیت: خوب حجم: 20.6 مگابایت نوع جزوه (تایپی یا دست نویس): دست نویس ... ...

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx در 44 اسلاید آماده و قابل ارایه می باشد. در صورت شخصی سازی میتونین به واتس آپ شماره ای که زیر درج شده پیام بدین واستون اوکی میکنیم مزایای استفاده از ... ...

روانشناسی دین.pdf

روانشناسی دین.pdf

روانشناسی دین.pdf بر اساس رویکرد تجربی ... ...

دریافت فایل : روانشناسی دین.pdf
خدا و محدوده عقل.pdf

خدا و محدوده عقل.pdf

خدا و محدوده عقل.pdf ... ...

دریافت فایل : خدا و محدوده عقل.pdf

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

محبوب ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا


مطالب تصادفی

  • مجموعه ۷ پژوهش مرتبط با پدیده های انتقال – مهندسی مواد
  • مقاله مقدمه ای بر کامپوزیت های زمینه فلزی (MMC) – مهندسی مواد
  • پروژه ی نانو پوشش ها – مهندسی مواد
  • پروژه شیمی و نانو تکنولوژی – مهندسی شیمی
  • اندازه‌گیری ضریب نفوذ سوخت DMAZ در هوا و تعیین حداقل شعاع انبارداری آن
  • سورس برنامه گردشگری اندروید
  • پی ال سی(PLC)چیست؟
  • رانندگی با کت و شلوار Armani
  • پیکاپ جدید رنو، زیبا و خشن
  • پرفروش‌ترین خودروهای ۲۰۱۵ در ۱۲ کشور جهان
  • تایپ فوری
  • ترجمه تخصصی متون و مقالات

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "allscience.4kia.ir" می باشد.